1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.woodlovers.pl prowadzony jest przez (Usługodawca) Woodlovers Szymon Gacki, ul. Dereniowa 41CA/2, 61-306 Poznań, NIP 5632145267, Regon 369098415; adres poczty elektronicznej: kontakt@woodlovers.pl, numer telefonu kontaktowego: (+48) 881 934 266.
1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.
1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach i w oparciu o zasady polityki prywatności dostępnej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
2. USŁUGI W SKLEPIE INTERNETOWYM
2.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi: Konto oraz Formularz Zamówienia.
2.2. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu Formularza Rejestracji i kliknięciu pola „Zarejestruj”.
2.3. Usługa Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
2.4. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wypełnieniu Formularza Zamówienia i potwierdzeniu go poprzez kliknięcie przycisku potwierdź.
2.5. Usługa Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.
2.6. Usługobiorca obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
3. ZWROT LUB REZYGNACJA
3.1. Usługobiorca (Klient będący osobą fizyczną, nabywającą towar na własny użytek, w celu niezwiązanym z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia zakupionego towaru.
3.2. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem. O zachowaniu 14-dniowego terminu decyduje data stempla pocztowego.
3.3. Zwracany towar nie może nosić oznak użytkowania ponad wynikające z czynności zwykłego zarządu rzeczą. Zwracany towar musi być kompletny i zapakowany w oryginalne opakowanie.
3.4. Zwrot towaru do Sklepu powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży (tj. od dnia nadania oświadczenia o odstąpieniu).
3.5. Po otrzymaniu przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy, Usługobiorcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zostanie zwrócona kwota stanowiąca wartość zwracanego towaru. Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Usługobiorca.
3.6. Produkty wykonywane na zamówienie, nie podlegają zwrotowi, chyba że Usługodawca stwierdzi inaczej.
4. SPOSOBY I PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE
4.1. Sprzedawca udostępnia Usługobiorcy następujące sposoby płatności:
4.2. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy: numer rachunku: 03 1140 2004 0000 3302 7734 1689.
4.3. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayPal.
4.4. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu PayPal. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi: PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. („PayPal”).
5. KOSZT I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
5.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium całego świata.
5.2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są prezentowane Klientowi w trakcie składania Zamówienia.
5.3. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
5.3.1. Przesyłka kurierska.
5.3.2. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Kolejowa 65a, 22-100 Chełm – w Dni Robocze, w godzinach od 10:00 do 14:00.
5.4. Termin dostawy „Produktu na zamówienie” do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych (dotyczy tylko Polski) od dnia zakończenia tworzenia produktu (czas opisany w karcie produktu), chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin.
5.5.W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub PayPal- dostawa następuje od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
6.1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami – przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.